Benvinguts... a mi!

Aquest és el bloc d'en Marc, un noi estrany, que potser pensa massa... i que es desfoga escrivint... coses més o menys interessants... depèn del dia...

Endavant, no us talleu, les paraules s'ho enduen tot

dimecres, 22 de juliol del 2009

...I marxaré

I podré pensar que tot ha estat només un somni; mirar-me al mirall i riure. Riure de mi i de tot, de tothom. I creuré que aquelles paraules que et vaig sentir dir un dia només me les vaig imaginar, que res d'això havia existit. Com tot i, alhora, com res. També entendré per què ho havia fet així, per què m'havia deixat endur sempre per tot el que em passava pit endins, tot i que la majoria de vegades ni tan sols me n'adonava. I perdré de vista tot el que he tocat, sentit, olorat... anant (o potser tornant) a un món fred, rígid... neutre. I tindré tot el temps del món per enyorar-me de tot entre acer inoxidable i plàstic de bombolles mentre intento somriure inútilment. I no em veuran, i no viuré; només seré en vigília, despert, esperant tornar a viure...


I marxaré; recordant que un dia,o potser dos, qui sap si van ser quinze, vaig somiar que vivia, i no em va importar deixar de fer-ho.



Et encore je pourrai rêver que je recommence à rêver que je vis
Aquest hivern passaven moltes coses; llàstima que d'altres no canvïin

Marc