Benvinguts... a mi!

Aquest és el bloc d'en Marc, un noi estrany, que potser pensa massa... i que es desfoga escrivint... coses més o menys interessants... depèn del dia...

Endavant, no us talleu, les paraules s'ho enduen tot

dissabte, 12 d’abril del 2008

Avui...


Avui...


Una altre dia...


Un altre dia sense tenir uns ulls que mirar
Un altre dia sense notar cap calor que sentir
Un altre dia sense tenir cap motiu per plora
Un altre dia en què el fred em congela per dins


Un altre dia per quedar-me pensant
Un altre dia per ofegar els meus crits
Un altre dia per quedar-me al llit
Un altre dia en què la vida va passant...


I és per això que penso si val la pena viure
Si val la pena créixer sense un sol somriure
I és per això que penso si realment val la pena
Viure mentides i criticar estupideses


Avui, queda clar, que ha estat un altre dia
preguntant, com sempre
si sóc digne de viure




___________________________


Un poema maco... o no.

Creació meva, doncs, no pot ser maco; al cap i a la fi, jo n tinc talent per res...


De vegades penso que la vida me la fot casda dos per tres; però sóc jo qi fot l'existència a l'altra gent...



Millor deixo d'escriure...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

AVEURE..
Marc, necessites una gran dósi de ''filo-happy''
si la vida et dona 100 motius per deprimirte.. demostra que tens 200 per ser feliç!!
pare, hem de quedar, i a cada cosa trista que diguis, et contraatacaré amb els meus arguments per ser feliç!
la vida es dura, dificil.. pero no impossible! y s'ha de procurar ''carpe diem'' que el temps pasa tic-tac i la vida no es viuu!! i aixó no pot ser!
i tothom te dret a viure per molt merda que es senti.. perque en el fons potser no sigui així, i si tots els que es senten una merda desapareguessin, el món quedaría desert.
punt
necessites filo-happy!! enserio.. no vull posar aqui molts arguments sinó després no serveixen!

carpe diem
__Culumeta
be happy! compte amb els pinguins!

©Dríada ha dit...

Estooooooooooo... (gota) Em fa por la "palomixy" XDXDXD

En fi, Marc... no sé per què sempre busques les coses negatives de tot... ¡HAS DE SER POSITIU! Hauries de cambiar una mica el teu punt de vista i mirar endavant, no? Bueno, al menys, és el que jo crec.

Segurament no tot és tan dolent com tu ho pintes (o potser sí) però jo posaria la mà al foc i diria que has deixat escapar aquells detalls de pau, tranquilitat, benestar i felicitat (potser em cremaré... XD) Hi ha molta gent que t'estima i, potser, no ho has valorat prou... (sí, em cremaré... Ana a la brassa! XDXD)

Bueno... estoooooo... ara no sé què t'anava a dir... hummmmmmmmm... Ah, sí! Que miris endavant i que t'hi fixis en els detalls bons!!!

Anònim ha dit...

jajajaj pobret quina vida mes dura que li a tocat viure yo de tu em suicidaria jajajajja

Anònim ha dit...

Marc, este blog esta muy bien, weno, en català millor, m'agrada com expresses els sentiments y raonaments, filosofia, pero has de mirar les coses bones, per molt k pensis malament de tu y estiguis malament, sempre hi ha algú, que senteix el mateix y et comprén, el k importa es el que TU CREGUIS, no el k diguin els altres, si tu ets bo, ets bo, si tu ets romantic, ets romantic, NO HAY NADA BUENO NI MALO, NUESTRA OPINIÓN LO HACE SERLO, NO HAY MAL QUE POR BIEN NO VENGA, para pasarlo mal, antes debes de haber pasado el bien, (joder con el castellano...)ara, yasta, TIO, PORK ESTAS MAL, WENO AUNK ESTO LO PUSISTE HACE TIEMPO, PERQUE??
ETS UN TIO SUPERBO QUE AGRADA DE PARLAR, Y ESTAR, ETS LLEST Y SENSIBLE, QUE MES VOLEN LES DONES???? XD
enserio, ets un bon tio, y no has de estar malament per el que sigui, el temps ho cura tot, TOT, saps, jo podria estar com tu, saps? pero mira: la meva antiga novia no em feia ni cas y lunic que feía era creurem falses esperances
la majoría dels amics ja no estan
y quan crec k hi ha una persona, una millor amiga de la que t'enamores, y al final, l'unic que fa es dir mentides y ferte sentir malament, un tio k no em deixa de tocar els ous intentant coses k jo mai hauria fet, molta tensió, pero mira, ara somric y dic, soc així, FAIG EL QUE M'AGRADA Y NINGÚ JA NO EM MOLESTA, TINC TEMPS PER EL QUE SIGUI.TU HAS DE PENSAR EL MATEIX. POTS ARRIBAR A ON TU VULGUIS, AIXÍ QUE NO ESTIGUES MALAMENT OKIS????
JA ENS VEUREM...QUAN JOE SATRIANI ES TIRI DELS CABELLS !! XD
NO, FINS AVIAT!!!!!!!!!

Carlos G

ah, y passa d'aquesta gent que posa imbecilitats de comentaris, son uns marginats que no tenen res a fer que nomes posar aquestes coses

dewdwdwdwdwdwdwdwedwedwdwedwdwedwe